Mandoline concert

7 juli 2019

Hoe beter een zomerse zondagmiddag te besteden dan met een openluchtconcert vol vrolijke muziek en een stukje taart? Op zondag 7 juli is het Dams amateursensemble Senza Nome te gast bij IJsberg voor een muzikale middag met mandolines, mandola’s, gitaar, cello en dwarsfluit. De groep neemt je mee op een reis doorheen plaatsen en eeuwen, van barok langs Italiaanse en Zuid-Amerikaanse muziek over stukken uit de 20ste eeuw en filmmuziek. Het optreden start om 15u, van harte welkom!

Het concert is gratis maar wie zeker wil zijn van een plaatsje, reserveert best op voorhand via info@stichtingijsberg.be Wil je bovendien ook graag zeker zijn van een stuk appeltaart (€4) dan vermeld je dat best ook bij je inschrijving.