OOOH

Groepsexpo

7 juli t.e.m. 20 september

Met de open call 'Oooh' zocht Kunstwerkt (samen met Stichting IJsberg in Damme, Netwerk Aalst en Z33 in Hasselt) beeldend kunstenaars in alle disciplines om hun verwondering te tonen. De open call liep af op 29 februari, maar liefst 990 deelnemers stuurden hun werk in.

De drie curatoren (Jan Moeyaert, Pieternel Vermoortel en Annelies Thoelen) bogen zich de afgelopen periode meermaals over de inzendingen. Het sterk werk dat geselecteerd werd, doet alvast uitkijken naar de drie unieke groepsexpo's, die samen maar liefst 110 kunstenaars tentoonstellen. Ontdek het op de drie locaties tijdens de volgende periodes:

• Stichting IJsberg in Damme: 7 juli – 20 september 2020
  • Z33 in Hasselt: 29 augustus – 8 november 2020
  • Netwerk Aalst: 3 oktober – 6 december 2020

Wat verwondert jou?

Kunstenaars zijn meesters in verwondering: ze verruimen, vernieuwen of veranderen onze blik op de wereld rondom ons. Met deze open call en groepsexpo zoeken we spanning in wat saai lijkt, halen we het bijzondere uit het alledaagse en gaan we op zoek naar uitdaging in de routine.

Met werk van:

Philippe Badert, Ria Baetens, Dóra Benyó, Andronikos Boulougouris, Pia Cabuy, Ellen Claes, Jente De Graef, Karen De Ketelaere, Amelie De Keyser, Maarten De Naeyer, Katoo De Vuyst , Matthias De Wolf, Babette Degraeve, Jan Deleersnijder, Pieter Duyck, Carla Emmink, Exter, Lien Impens, Naomi Kerkhove, Simen K. Lambrecht, Marleen Lamote, Rian Lemaire Smulders, Patrick Lemineur, Eva Lynen, Johanna Martens, Sofie Martens, Joachim Michem, Lut Michiels, Linda Molleman, Christine Morren, Dennis Muñoz Espadiña, Eva Nauwelaerts, Lily Neys, Karen Oger, sabine oosterlynck, Birgit Pardun, Nelleke Ponsteen, Filip Roels, Lobke Rondelez, Edith Ronse, Guy Smet, Ine Smet, Karolien Soete, Rina Sourbron, Jac. Splinter, Irja Syvertsen, Eline ’t Sant, Isabelle Van Brussel, Karolien Van de Put, Lien Van de Velde, Bart Van Der Schueren, Nancy Van Hove, Olivia Van Impe, Luc Van Wanzeele, Janine Vandebosch, Ann Vandenbergh, Eddy Vandereyken, Lukas Vanderstichele, Anne Verbeure, Marie Verdurmen, Inge Vermeiren, Ilse Verschaeve, Chris Vostes, Christel Weyts, Katrien Windey, Sabina Wörner.

P1010139 (1)
P1010143 (1)